luni, 19 septembrie 2011

Maximizarea şanselor

E poveste veche în contemporaneitate treaba cu moartea print-ului şi iminentul monopol al virtualului. Nu voi insista asupra argumentelor, dar tind să cred în evoluţia continuă a online-ului până la anihilarea palpabilului.

Aşa stând lucrurile apare în peisaj şi întrebarea "Ce relevanţă mai are zicala Pune mâna pe carte?".

Dacă în ceea ce priveşte ziarele aş pleda pentru un transfer lin de la întoarcerea paginilor de hârtie la scroll şi click, am dat de curând nas şi cu o situaţie în care cartea nu mi-a mai oferit nimic. Maculatura referitoare la legislaţia rutieră şi cărţile cu sute şi mii de întrebări.

Mai ţineţi minte chestionarele de hârtie de la Ilioara?  Dacia 1310 roşie cuprinsă într-o bulă albă pe fond albastru. Toţi cunoscuţii noştri şi-au vărsat nervii, mina de creion sau pasta de pix pe ele. Ele au fost avatarul obţinerii permisului auto.

Noi nu ne mai chinuim atât. Nu are rost. DRPCIV ne oferă 800 de întrebări dintr-un set de 1200. Asta înseamnă 66.6 % şanse pentru noi de a lua examenul teoretic cu maximul de puncte. Şi eu am făcut asta. I-am dat click.

Dar evoluţia nu înseamnă şanse diminuate, nu? 66.6% sună mult prea diabolic şi lăsat la mâna hazardului. auto.receptie.ro are 1050 de întrebări din 1200 care sunt în soft-ul poliţiştilor examinatori. 87.5% sună mai bine? Cam atâtea şanse ai! Dincolo de procentajul ăsta e creierul tău!

Creier care...fie vorba între noi...ar trebui să te facă să intri pe site-ul de mai sus dacă vrei să-ţi iei permisul.

Niciun comentariu: