miercuri, 13 iunie 2007

Pas d'envie


De ce întotdeauna când am mai multă treabă de făcut îşi face apariţia sentimentul ăsta ciudat...hibridul ăsta de oboseală, lentoare, boală şi indispoziţie? (...mă poartă gândul la "le malade imaginaire")

De ce atunci când ar trebui să mă ridic din pat, din scaun sau de la computer amân acţiunea cu cel puţin 2 minute?

De nu citesc o carte bună şi încep să-mi plimb ochii pe nişte rânduri seci de informaţie pe net?

De ce nu-mi fac patul în fiecare zi?

De ce nu fac nimic pentru a mă ridica din starea asta de mizerie lăuntrică?

De ce fac nu ceva care ar putea să conteze mâine?

De ce scriu acum despre comoditatea mea când ar trebui să o combat cu înverşunare?

2 comentarii:

Unknown spunea...

am cateva greseli de ...tipar. cateva litere tastate prea repede si care nu au nimerit butonul dorit... Nici fonturile nu-mi plac...sunt la inceput...o sa ma perfectionez...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.