luni, 11 iunie 2007

Un post mai vechi...concludent, într-o anumită măsură


Textul de mai jos reprezintă primul meu entry de pe hi5 (între timp m-am lasat de sportul ăsta). Îl pun încă o dată pentru că reuşeşte să surprindă şi să sublinieze câteva defecte cu care mă confrunt în lupta cu mine însumi.

10 ianuarie 2007

"E noapte şi nu stiu ce să fac, so.... here I am. My first page. Nu pot spune că e momentul oportun pentru înşiruirea coerentă a cuvintelor, dar.... omul nu scrie numai când are inspiraţie,nu?


Altceva, ce mai pot spune?
Am avut o zi de rahat şi o închei în aceeaşi notă...pestilenţială. Nu am făcut nimic (dar absolut nimic) şi asta m-a solicitat la maximum...psihic vorbind. Toată ziua am încercat să fac ceva util, însă, în afară de câteva pagini din "Nice Work!", nu pot spune că m-am imbogăţit cu ceva după cele 16 ore de când sunt treaz.

Păcat! Ratez esenţa vieţii...


Dacă nu trece timpul impasibil pe langă mine, cu siguranţă, trec eu fără să-l iau în seamă."


Hmmmm..... îmi crează un sentiment tare ciudat lecturarea acestor rânduri... pentru că dă dovadă că scriitura ar merge... în schimb, sinceritatea debordantă acaparează întreaga atenţie.

Un comentariu:

Lavi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.