joi, 21 februarie 2013

Mi-aş vedea copilul homosexual

Banner Asociatia Pro-Vita Bucuresti si Alianta Familiilor din Romania
În primă instanţă posterului ăsta nu am să-i imput decât diminutivele. Ele sunt puse acolo pentru a menţine dezordine în mintea celor neinformaţi. Homosexualitatea nu e pedofilie şi asta nu am de gând să o argumentez aici, au făcut-o alţii înainte. 

Cele două întrebări pot fi restrânse la una singură: "Ţi-ai vedea copilul homosexual?". Iar această examinare nu poate naşte multe variante de răspuns pentru cineva care s-a introspectat măcar o dată în privinţa chestiunii. Eşti fie într-o parte, fie în alta. 

Nu mă deranjează fermitatea unei opţiuni. Îmi spune foarte mult despre repondent. Dar astea ar fi nişte judecăţi de valoare absolut subiective. 

Ce mă intrigă în schimb este care este target-ul acestui banner. E un mesaj cu care trebuie să te identifici. Şi cine se identifică atunci când îl citeşte? Fix maică-ta sau taică-tu! 

Da, acea persoană dragă care te-a învăţat să îţi sufli mucii în batistă, să treci strada pe trecerea de pietoni, să îţi aşezi puţa în sus în pantaloni şi multe alte nimicuri care te-au făcut ce eşti. 

Eu cred că tu îţi tragi mucii din nas şi îi scupi, că treci strada pe unde apuci şi că îţi laşi puţa liberă în boxerii ăia largi. Eu cred că te-a lăsat un pic mai liber la nimicurile astea astfel încât să ţi se pară că iei şi tu decizii. 

Să îţi dau şi nişte exemple unde nu ai luat tu decizii. Eu cred că ea ţi-a zis la ce facultate să te duci. Eu cred că ea îţi spune să nu fluieri în casă. Eu cred că ea ţi-a zis că homosexualii nu sunt întregi la cap. 

Bă, gândeşti aşa pentru că aşa ţi-a zis maică-ta. Maică-ta e om. Omul greşeşte. Când ai dubii ...întreabă! Cere răspunsuri logice şi bazate pe argumente. De ce dracu' nu fluieri în casă? Ai întrebat-o vreodată? 






Niciun comentariu: