joi, 12 ianuarie 2012

Îl ştiu pe "Înţepător"

Am fost şi în Vamă amândoi. Era fratele unei colege de facultate. Avea un motor Kawasaki mare. Asta până i l-au furat nişte ţigani din curtea de la ţară, cu căruţa. Este din Boldeşti-Scăieni. Este un tip ok. Cam timid pentru vârsta lui, nu l-am văzut niciodată cu vreo fată. Am şi stat vreo 2 luni la el în casă cât timp nu am avut închiriat un apartament, chiar prin zona despre care se vorbeşte Billa-Drumul Taberei. Pleca dimineaţa la munca (era ceva web-designer), venea seara, juca WoW şi adormea. Câteodată mergeam în Iron City, mai ales miercurea - îi place folk-ul. 

Spre deosebire de ce spun aştia în ziare şi la TV, nu are 38 de ani ci vreo 30. Nu este însurat şi nici nu a fost vreodată. Are mult peste 1.80 metri (se vede şi în poze că este mai înalt decât bara de susţinere din tramvai).

UPDATE 20.00 : Nu e omul pe care îl ştiu eu, trebuie să-i dau o bere. 

Niciun comentariu: