duminică, 9 octombrie 2011

De la Nistru pân-la Tisa/Tot românu' plânsu-MISA

N-am mai auzit de Gregorian Bivolaru de ceva vreme. Ştiu că are azil politic în Suedia de prin 2005 şi că e bine-mersi de atunci. Pare-se că e în Argentina acum. Totuşi, absenţa sa din peisajul autohton a aruncat grupul său (MISA) într-un con de umbră.

Că sunt stigmatizaţi sau nu - habar nu am. Cert e că membrii Mişcării de Integrare Spirituală în Absolut au intrat în mentalul colectiv drept băutori de pişat, pedofili, traficanţi de carne vie şi, în general, asociaţi cu adjective cu caracter negativ. Personal, nu m-am simţit niciodată asaltat de mesajele lor, nu m-au abordat pe stradă precum mormonii şi nici nu am întâlnit femei duse cu TIR-uri în Spania de către yogini.

Mai văd uneori pe stâlpi afişe multicolore ce îndeamnă privitorii pe această cale (spre practicarea yoga), dar niciodată nu am mai văzut numele "MISA". Absolut niciodată. Până şi site-ul lor oficial are un alt nume. Entitatea MISA pare a fi dispărut odată cu Bivolaru.

Totuşi, vineri am fost la locul potrivit pentru a primi un semn de viaţă. 20-25 de oameni protestau în faţa Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism a Parchetului de pe lâgă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie cerând dreptate şi încetarea abuzurilor. Mă grăbeam şi nu i-am întrebat despre ce abuzuri este vorba, dar am presupus că e vorba de "Grig".

Terorism şi criminalitate organizată sună destul de grav. Aşa că am căutat pe net motivul pentru care se aflau acolo. Am aflat despre o a 14-a amânare a cazului traficului de persoane în care sunt implicaţi mulţi adepţi MISA. În rest nimic.

Ermetici oameni. Chiar par a ascunde lucruri. Chiar se vor cu o aură de agenţie secretă. Sau agentură. Orice-ar fi, pare un fâs. Pe site-ul lor au şi o categorie "Demascarea Masoneriei" unde găsim "Fapte incontestabile care demască realitatea conspiraţiei planetare".

Părea mai interesant când era vorba de orgii, pişu sau psihoze.

Niciun comentariu: