duminică, 4 septembrie 2011

Mamelucilor!

8%, 11%, 16% ...adjudecat!

Americanii sunt proşti, vesticii sunt vai de capul lor, de africani nici nu mai vorbim. Cam astea-s reflecţiile educaţionale cu care se întorc toţi românii din afară.

Păi, românii ştiu unde este Nepalul şi care este capitala lui. Ei ştiu generali din războaie absconse. Ei ştiu că semenii lor sunt olimpici internaţionali şi că dau lecţii oricui şi oricând.

Băi, poate că ştiţi toate obscurităţile inutile, da' nu ştiţi să scrieţi cum trebuie.

Citiţi şi comentariile articolelor care vă interesează? Da' pe Facebook sau Twitter vă mai clătiţi ochii? Mă'...eu da. Şi mă bucur cumplit când văd rezultatele astea de azi sau pe alea ale sesiunii din iunie.

Şi când mai vezi şi reacţii de genu': "Eu ce fac acum? Cum mai intru la facultate?".

Fi-ţi-ar (oricum nu înţelegi pe ce criterii gramaticale am pus cratimele astea) facultăţile să-ţi fie de idiot ce eşti tu, mă mamelucule!



Un comentariu:

Marius spunea...

Si eu m-am bucurat enorm sa vad ca lumea a picat pe capete. Asa si trebuie, sa nu mai fie Bac-ul trecut de toti idiotii.