sâmbătă, 3 septembrie 2011

Google+ sau -

Am intrat pe "Reţea" pentru că am vrut să fiu mai cu moţ decât toţi leşinaţii cu care o ardeam sinistru pe Hi5. În plus, când ieşeai din ţară şi dădeai nas cu oamenii conectaţi la trend-urile virtuale ţi se spunea sec: Facebook.

Platitudinea socială mi-a venit în mod natural de ceva vreme şi în ceea ce priveşte jucăria lui Zuckerberg. Salvarea vine în astfel de momente de la câte un nou viciu. Sau ideea unui viciu. Denumit aici Google+.


Doar că în momentul în care am dat "sign up" la MySpace, LastFM, Hi5, Facebook sau cine-ştie câte altele mi-au fost de ajuns maximum 5 minute ca să fiu into it.

De jumătate de an încerc să fiu pe val, să fiu un mic trend-setter în Poiană şi ...
"Right now, we're testing with a small number of people, but it won't be long before the Google+ project is ready for everyone. Leave us your email address and we'll make sure you're the first to know when we're ready to invite more people.".

Şi sunt foarte confortabil cu gândul că testează, că verifică, că o să cace the real shit.... Însă mă scoate din sărite că deja au apărut tutoriale, descrieri, analogii, etc. Păi, vreau şi eu, măi nene! Să văd, să socializez, să bârfesc, să trag cu ochiul...sa-mi dau cu părerea! Cu răspunsuri de-astea mă trimite drept în socialul ăla cel mai nasol pentru ei. Ăla adevărat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ca as vrea sa-ti sparg balonul curiozitatii dar exact asta le e si planul: ca tu sa stai in afara gardului si sa iti rozi o unghiuta, asteptand ziua in care vei fi invitat in "cerc". ca momentan doar alesii au primit "invite".

Unknown spunea...

Hmmm... e depasita demult situatia. Nici cu invitatie nu mai ai cum sa li te alaturi. In plus, perioada foarte mare de la anuntul acestei initiative pana la momentul concretizarii nu ma mai face sa imi rod unghiutele ci sa ii injur precum un birjar.