joi, 20 martie 2008

Gânduri îngrămădite pe ultima sută de metri

A rămas doar o zi până la plecarea cea mare.

De fapt...până acum mi-am spălat câteva rufe ce-şi vor găsi locul în bagajul ce mă va însoţi la porţile Levantului. Chiar mă gândeam când aveam mâinile băgate în apă "Oare e bine să iau cu mine tricoul cu mesajul "I'm from Europe"?...şi dup-aceea mi-am zis: "tre' să fiu nebun să cred că tricoul ăla îmi poate aduce necazuri, sunt şi ei oameni, gândesc ca oricare dintre noi şi în niciun caz nu o să las vreun gând din ăsta de mass-media unidirecţională să mă cuprindă.".

Totuşi...în cadrul aceleaşi meditaţii cu mâinile în apă, mi-am dat seama că numai prin faptul că mi s-a întrezărit un astfel de gând (că e bine sau nu să iau tricoul) deja prezint o leziune la nivel cerebral...de ce am dat voie nenorocitelor alea de filme, de ştiri şi de opinii să-i transforme în nişte creaturi de-a dreptul diabolice? Ni s-a inoculat un fel de xenofobie justificată pe care nu o ar trebui să o iau de bună atât timp cât realizez că e ceva putred la mijloc. Nu pot pune un verdict clar în ceea ce-i priveşte. E o altă rasă de oameni şi atât.

Dar dacă încerc să mă automotivez şi încerc să scap de umbra de teamă care şi-a făcut loc în mine?

O să mai vedem când mă întorc.

Niciun comentariu: